.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Thursday, May 19, 2011

Annoying!!!

salam...
hye semua...dah lama tak m'update...
lately nie terlalu banyak interview yang perlu dihadiri plus ade yang aku malas gi,aku tak gi,ade yang panggil interview pun aku reject...
entahlah...but at last, after aku lepas interview dengan satu company nie, I realized that I'm not ready yet for working environment...mahu terus belajar =)
Biarlah apa yang orang nak kata pun,tak abih2 belaja ke, kahwin lambat ke, ape ke..aku tak kisah, janji aku dapat apa yang aku nak...

Tapi, kali nie aku bukan nak membebel pasal interview,kerja ataupun plan untuk sambung belajar but dalam proses untuk meluahkan perasaan...
korang akan rasa bengang and marah tak kalau orang lain punya hal, kita pun kena tempias gak???
memang tak puas hatikan???

susah sebenarnya kalau mengajar orang yang kurang bijak yang tak boleh diajar nie...
tapi janganlah babitkan orang lain sekali...isk2...sangat tak puas hati...
so, jadi emolah aku nie...adoyai....
dahlah tak tau boleh pi tengok ke tak Nur Kasih The Movie...tengok Kongsi aritue macam hampeh jek...tapi sebab Shaheizy Sam punya pasal, aku kira OK jek, walaupun untuk pertama kalinya aku rasa mengantuk tengok movie kat KLCC tue...adesss...

So,pesanan untuk insan-insan terbabit, janganlah suka membabitkan aku dalam permasalahan korang nie...sendiri buat, sendiri tanggunglah...
Be professional, hal lain jangan nak campur adukkan ngan hal lain...
kalau buat jugak macam apa yang aku rasa sekarang nie ar...
BERSABARLAH,DUHAI HATI =)

Nasib baiklah, ade BOSS season 2 yang mengubat aku dari tak berapa nak emo sangat...korang patut tengok drama Japan nie sebab citer detektif yang sangat best =)

Apa2pun,duhai hati, tolong bersabar ye, manusia nie susah dan macam-macam kerenahnya,yang jenis berlagak pandai nie susah sebenarnya nak ditangani but apa-apa pun, aku tak kacau kehidupan sesiapa pun jangan sesekali nak buat kehidupan aku rasa bagai dijentik....
hidup janganlah menyusahkan orang lain,kelak buruk padahnya dan bertindaklah secara rasional bukan secara melulu....
renung-renungkan dan selamat beramal =)

Be who you are and say what you feel 

because those who mind don't matter 

and those who matter don't mind

No comments: