.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Saturday, November 20, 2010

Thanx Nana Dear!!

salam..

hehe..ok..I got my 1st award from Nana Dear..baru tadi sempat visit blognya maka aku pun dapat tau aku dapat award nie
TQ Nana..cantik ke blog ku??but thanx coz mengiktiraf blog nie cantik =)
but I have to answer several questions..Here they are:

 1) berikan 1 nick name untuk saya.
Nana Non-stop ..hehehe..sebab bila dia start bercakap mcm takde noktah..hehehe(jgn marah tau..that's U yang akak kenal dari matrik lagi )

2). ucapan untuk pemberi award ini...
Syukran jazilan,ya ukhti =)

3). berikan 6fav artis/singer/group yang korang minat...
1.Black..(saya memang sangat suka lagu Sofea Jane..hehehe)
2.Maher zain...(jatuh hati pada For The Rest of My Life)
3.Fauziah Latiff..(masa kecik2 sampai sekarang saya masih lagi suka lagu Teratai Layu di tasik Madu)
4.Nora..(masa masuk pertandingan nyanyi or karaoke or dijemput untuk membuat persembahan di Perpustakaan Negeri Kedah masa dulu-dulu,saya mesti akan pilih lagu Di Persimpangan Dilema)
5.Faizal Tahir....(sebab dia tue supermanku..Mr K jangan jeles ye...)
6.Saleem..(saya sangat suka suara dia...unik)

4). Tag award ini kepada 10 orang blogger / follower
Aku rasa blog korang ada nilai cantik yang tersendiri,so aku tag award nie untk korang.Ambiklah bila2 korang free ye.. =)


5 comments:

ain said...

cayang, ain da dapat award ni.

thanks a lot bdw. huhu. thanks taw bgi award ni.

^_^". kalo ade award laen bagila ain lagi k <--- muke xmalu mintak award. :p

Misssurvivor said...

thax sudi terima hehe.. (>_<)

~ L.Y.A.N.A~ said...

salam..

Wahh..award!! aliesya.. TQ so much dear.. 1st time dpt ni..hehehe

Anonymous said...

thanx syaidatul...nnt intan ;etak kat blog yer...btw layout baru santekkk!
: )

Safura Noorik

Anonymous said...

salam...

singgah sambil follow ur blog