.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Wednesday, January 5, 2011

Manusia Memang Pelik

Salam...
hye semua...
first of all,I would like to inform Special G.A 
"KENAPA DIRI AKU BERTUAH" dah tamat .
 Pemenangnya dah ada and I will announce it on the 9th January 2011...

Now,back to the topic...
Memang ada sedikit kebengangan sebenarnya ms aku tgh menaip nie..hehehe
NASIB BAIKLAH BILA AKU GERAM TAK BERTUKAR JADI MACAM NIE...hehehehe

plug kat bilik aku nie sokmo tak function...
bukan bilik aku je...satu level aku nie same je...
nie mesti ada yang tergatal bawak TV ke ape ke sampai overload power...
kalau setakat rice cooker tue rasanya takdela jadi sekronik skrg nie...
susah....
bila tiba-tiba tengah nak siapkan report FYP,
plug tak function maka lappy nie pun abihlah baterinyer..
kadang-kadang,baju pun tak teriron tapi nasik beklah baju aku jenis bukan yg berkedut sangat...hehehe

Tue satu hal...
Now,hal yang kedua,aku nie tak bape sangatlah berkenan dengan manusia yang tak tahu tapi wat2 macam tahu... 
like dia knows everything tapi sebenarnya tak pun....huhuhu
Kan lebih baik je just say,"Sorry, I don't know" 
tue kan lebih baik dari menyusahkan org lain jek
isk2...tak faham betul manusia yang macam nie..
mcm selalu yg orang katalah kan...
manusia yang macam nie, selalunya gila glamour...
nanti bila orang kata dia macam-macam, mulalah macam-macam....
buat apa kita nak kejar glamour kalau kita memang tak sebagus mana pun..
lainlah kita memang budak yang bijak,tue takde hal...
orang dengan sendirinya akan respect kita balik...
susahkan...
so,fikir-fikirkanlah ye =)

aku dah jemu sebenarnya berdepan dengan manusia yang macam nie...
nak tak nak kena berdepan jugak..
chill je...walaupun kadang-kadang rasa agak annoying...hehehe

Minggu nie agak memenatkan coz too many workload that need to be settled and submitted..
but..this week could be the happiest one =)

Ok,sampai di sini saja aku membebel di .......

~kIsAh.aKu.dIa.dAn.kAmU~


1 comment:

Misssurvivor said...

akak sori sy lupa pasal contest tu... huhu nanti buat lagi yer.. (>_<)