.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Thursday, January 20, 2011

malas nak update!!!

salam...
hye semua..
nampaknya dah lama sangat aku biarkan blog nie tak terupdate...
malas sangat2...
dengan bebanan tasks yg kena disetelkan...
memang tak sempat...

but arini aku nak update pasal my birthday celebration...
best...
rasa sangat terharu...

dalam hati aku nie dok takut2 klu adik2 aku n the gang main baling tepung or telur...
tak sanggup...busuk kot...
nanti abih ar kotor baju ...
tapi rupa-rupanya sebaliknya...

We went to Midvalley...
dah lama kot tak g Midvalley....
selalu lepak kat KLCC and T.S jek...

Parking aritue plak...penuh...weekend...standard ar tue
sampai ke level paling atas...
and yang bestnya...
angah siap ajak yang lain2 p beli kek pukul 6.30 pagi...
tak logik betui ar...
mana ada kedai kek yang bukak pukul 6.30 pagi...
but U r so sweet,angah...
(jadi sesiapa yang berkenan dengan angah boleh gitau ye..dia nie cukup caring..faiz pun sama gak...cuma faiz terlebih romantik sikit)


Love U very2 strong ar....
I was the only girl yang ade dalam group tue...yang lain2 semua lelaki...
angah,faiz,pejan,paktam,din...
yang lain2 tue dah jadik macam adik sendiri...
mana taknya...setiap kali diorang balik alor setar mmg akan penuh ar bilik angah n faiz...

macam-macam hadiah aku dapat but semuanya based on pink colour...
wow...dear, U have changed...
dulu U geli geleman dengan pink but now U like it...
but when I'm thinking about pink, it reminds me on someone...
someone that I miss a lot...guess who???
borong hadiah =)
thanx korang...xoxo


I'm lucky to have them in my life 

but I'm very lucky to have them in my life...
diorang sentiasa buat aku tersenyum dan ketawa ketika aku kesedihan...
diorang adelah segala-galanya dalam hidup aku sekarang...
for those yang ade adik lelaki macam nie maybe akan faham bagaimana terharunya ada adik2 yang sentiasa ingat akan kakaknya...
May Allah always bless them...
My bodyguards...angah and faiz =)

I'm too excited waiting for Chinese New Year ,
 gonna go back to my hometown and there is another celebration waiting for me there....

and thanx to him because he still be the first one to wish for my birthday...
siap ada lagu birthday and another bonus song...Thanx, Oppa...I really appreciated it....
All the best for your new job...I always pray for your best even though we are not the sweetest partner like before =)


No comments: