.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Thursday, December 16, 2010

Nana bagi balik ^_^

salam...
hye semua..
dah terlalu lama aku tak update blog nie..
even blogwalking pun tak..
aku hanya membaca blog2 korang tanpa tinggalkan jejak...
kenapa plak ye??/
saja2 je...aku nak jadi pembaca bisu (zuhud la tue konon-kononnya...)

dan setelah aku baca entri baru korang...
terjejaklah langkahku ke blog Cik Nana..
hari tue aku bagi L.O.V.E Award kat dia and now, she awarded back the L.O.V.E Award to me...
aik aci plak ye macam tue???

ok,sebagai tak nak menghampakan beliau..maka aku kenalah menjawab soalan2 yang telah aku sendiri kemukan untuk dia dan tapi kini aku pulak yang kena jawab...hehehe =)



1. Siapa orang yang korang paling sayang?
Pertama: Sudah semestinya MY FAMILY
Kedua: Dia yang bergelar Mr K

2. Kenapa korang sayang orang yang korang sayang tue?
MY FAMILY : sebab diorang sentiasa bersama dengan aku susah senang..terima baik buruk aku..memotivasikan aku sampai aku berada di tahap yang sekarang =)
MR K : sebab dia selalu ada time aku susah ataupun senang..dia sentiasa jadi tempat aku lepaskan tension..dia selalu jadi tempat aku menangis sepuas-puasnya..dan dia selalu jadi tempat untuk aku jerit sekuat hati aku..(nasib baiklah dia tak jadi pekakkan...hehehe) dan dia tak jemu-jemu untuk mencabar aku untuk mendapatkan result yang gempak untuk setiap semester..thanx dear =)

3.Berikan satu kata-kata sayang yang terbaik yang korang nak lafazkan kepada orang yang korang sayang,tapi masih tak mampu lagi untuk dilafazkan.
AYAH: along sayang ayah sangat-sangat...u'r my hero 
(kalau cakap depan2 nie malu..mmg confirm takkan cakap )
IBU: along sayang ibu sangat-sangat dan tolonglah bagi along kahwin ngan Mr K...along tak mau orang lain 
(nie mmg takkan berani cakap sampai bila-bila pun)..pasrah dah =(
ANGAH:aku sayang hang sebab hang selalu bertindak mcm abang kalau aku ada masalah(kalau tak cakap pun dia faham..hehe)
FAIZ: I LOVE U,faiz yang hensem and thank you sebab bagi pinjam duit bila along terdesak (hehehe)
ATIN: aku memang sayang hang sangat-sangat atin..best dapat adik perempuan yang satu kepala ngan aku..rasa sunyi plak bila takdak hang tidoq kat sebelah...(atin pun rasa yang sama gak..hehe)
ADIK: I LOVE and MISS U,ustaz kecik =)
MR K: Saya rindu,sayang and cintakan awak sepenuh hati saya...awak selalu buat saya rasa hidup saya sempurna tapi saya tak mungkin akan bersama dengan awak selepas ini..tapi..sebelum saya tinggalkan awak untuk selama-lamanya,saya nak tengok awak berjaya..saya nak tengok awak jadi seseorang yang semua orang akan banggakan..saya nak tengok awak hidup senang macam dulu balik...tapi saya minta maaf sebab saya tak mampu nak tunaikan janji kita..satu je yang awak perlu tahu,saya akan tetap rindu,sayang and cintakan awak sampai bila-bila...kalau awak memang jodoh saya,AMIN..kalau sebaliknya,saya redha =)
Awak tetap abang sepupu saya yang terbaik...kita takkan pernah putus saudara walaupun kita tak ada jodoh
(aku mmg tak berani nak luahkan lagi sebab aku tau dia pasti takkan boleh terima apa yang aku telah putuskan untuk kepentingan semua..dan dia memang jarang online sekarang sebab tue aku berani tulis mcm nie and korang yang kenal dia,tolong jangan bagitau dia ye...biarlah aku yang berkorban )

AKU SAYANG ANDA SEMUA YANG SENTIASA DOAKAN YANG TERBAIK UNTUK AKU =)

2 comments:

Misssurvivor said...

ala sedih je bunyik nye... kuat kak kuat.. u was standing yesterday, and u still stand today.. so dont refused standing on tomorrow... believe Allah kak... aminn... (>_<)

.::aLiEsYa::. said...

thanx dear =) Hope he is destined for me..always pray for that.