.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Friday, December 17, 2010

Ustaz Kecik ^_^

Salam..
hye semua..
kabare???
waras harap-harapnya =)

ok..arini terasa sangatlah bosan..dah macam-macam movies yang aku tengok tapi tak hilang jugak kebosanan ku ini..
tiba-tiba aku teringat pasal ustaz kecik..
siapa itu ustaz kecik???
ustaz kecik =  MOHD SAFUAN FAWWAZ FAUZIZ
my youngest brother..tapi angah panggil dia ustaz gemuk...hehehe
Sangat suka makan..bagi makan apa pun confirm habis

Mari kita kenali ustaz kecik nie dengan lebih dekat...
Beliau lahir pada tahun 1999,27 April di Alor Setar Kedah...
Sangat aktif dan tak pernah malu bila ada sebarang contest pun...
kira dia nie main aci redah je..
Aku sangat suka dengan dagu dia yang terbelah tue =)
kalau tak silap aku dah dua tahun berturut-turut dia masuk pertandingan azan mewakili sekolah tapi apakan daya tak bernasib baik..(suara tak cukup merdu lagi ye,adik..hehehe) still tak boleh challenge Faiz yang dah berjaya menang masa masuk pertandingan kat sekolah dia dulu(suara Faiz sedap tau)...hehehe
dia budak yang bijak tapi Ya Allah,malas nak mampus...
tak reti langsung nak berdikari..
semua baju seluar dia nak kena orang yang tolong carikan..bagi kat dia..if tak..sampai ke sudahlah dia akan pakai kain batik...
korang jangan silap baca..kain batik ye..bukan kain pelikat...
ni yang wat aku tak faham sangat ngan adik aku nie..
bak kata ibu 
" adik nie suka sangat pakai kain batik tapi si along ngan kakak(atin) tak pernah sekali pun nak pakai kain batik"
Bila Fawwaz teringin nak pakai tudung =)

satu kualiti yang aku suka dengan adik aku nie,dia tak pernah kenal erti putus asa...
setiap kali ada pertandingan or contest pape dia mmg akan terjah je..
menang ke kalah ke..dia tak kisah pun
tapi selalunya dia berjaya..
and macam-macam jugaklah hadiah yang dia bawak balik kat rumah tue..
Memang sangat suka posing
dia memang mempunyai bakat kepimpinan yang tinggi,prefect sekolah nie..
jangan wat main-main..
aku and angah gelarkan dia pengawas skema sebab dia strict sangat..
Agak famous di sekolah kerana keberanian dia tangkap budak senior 'pow" budak junior..tak silap masa tue dia darjah 4..budak senior tue darjah 6...
Jiran aku yang satu sekolah ngan dia cerita kat atin pasal nie..wah..SYABAS,adik =)
dan dia tak pernah nak malu bila dipanggil ke pentas untuk baca doa atau pape jela
Banyak secret admirer kat sekolah,sampai ada yang tangkap gambar dia senyap-senyap and letak kat FB...
(yang nie kantoi ngan aku sebab masa dia tengah online aku pun curikcurik tengok..hehehe)
isk..macam2..betul ar...
Pengawas yang skema
Dan yang paling aku kagumi adalah ketekunan dia dalam menghayati Al-Quran..
Siap mintak dengan ibu dan ayah suruh hantar ke kem tahfiz selama 3minggu semata-mata nak belajar untuk hafaz Al-Quran..Adik,I'm proud of U =)
Even dia anak yang sangat manja,penakut yang teramat,pemalas tapi sikap dia yang tak pernah malu untuk mencuba tue yang aku suka..
Anak manja ibu =)
tak ramai budak-budak kecil sekarang nie yang nak memilih ke arah ini...
Along doakan adik berjaya dan terus berusaha untuk capai yang terbaik..
ingat,tahun depan adik UPSR...
make sure bagi dapat 5A..dan bagi Sek Keb Tunku Raudzhah proud of U...nanti bolehlah masuk MRSM tahfiz yang kat Bertam tue =)
(yang nie dia punya kehendak...siap letak kat skrin handphone dia, 5A UPSR)
jangan azam je,dik tapi usaha takde..biar azam seiring dengan usaha supaya nanti apa yang dihajatkan akan tercapai...INSYAALLAH =)

Aku seringkali tersenyum setiap kali teringatkan,

"Along,tak baik makan makanan orang tanpa izin..haram!!!"
bukkkk..terkena sebijik..nie aku just nak rasa air fresh orange yang dia minum je..
sekali kena tazkirah..
that's why aku gelarkan 
MOHD SAFUAN FAWWAZ,USTAZ KECIK!!!!


2 comments:

Unknown said...

dah lame x jumpe budak debab ni

.::aLiEsYa::. said...

hahaha...debab aka anak gajah