.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Thursday, September 2, 2010

APAKAH???

salam...
kaifa hal??
nampaknya sekarang nie mmg dapat update blog seminggu sekali je..
sorry ye kawan2...
sepanjang minggu lepas plus minggu nie aku mmg super duper bz...

Last Thursday-MIDTERM EOP
-alhamdulillah, I did it well. Thanx Allah for this...jika nak dibandingkan dengan EAP,EOP nie lagi relax and mudah dan tak tertekan sangat...hehehe..sebenarnya ada faktor lain jugak...huhuhu..Lecturer yg ajar subjek nie slalu masuk kelas dengan smartnya atau dalam erti kata yang lain MACHO...cara dia berpakaian tu yang aku minat sebenarnya..coz aku kan suka tengok lelaki yang smart je..xsuka selekeh2 n selebet2..yang pakai2 t-shirt lagi la aku xgemar...hihihi...salah konsep betul la kau nie..g kelas untuk belajar and tips for active listening,"evaluate the speech not the speaker" namapaknya HAMPEH je...hahaha

tapi sesibuk mana aku pun, keluar itu mesti,malamnya aku berbuka puasa ngan geng sisters ECE...mmg gempak ar...makanan biasa2 je tapi menghabiskan masa untuk sesi bergambar yang pelbagai plus kekecohan tahap melampau tue yang xboleh tahan..yela..masa ada ngan brothers ECE aritue,semua malu2 nak wat kecoh2 kan???so,malam tue habis-habisanlah kami bergambar plus boleh g makan aiskrim MCD lagi gitue =)

-korang memang BEST-
-ICE CREAM'S TIME-

Esoknya pulak,setelah perkhabaran di terima mengatakan kelas TELCO batal,maka aku telah melompat lebih tinggi...hihihi...lagi panjang la langkah aku nampaknya..Mr K plak outstation,so xadelah sangat larangan yang pelbagai...plus mmg tengah angin ngan dia...(kira mcm proteslah nie tapi last2 xtau jalan kena call dia jugak...hehehehe)..tambahan pula cik a.k.a awin turun KL plak plus Angah dengan sukarelanya nak belanja buka pose,so,on jelah..haha..dah pro kan bawak kereta siap boleh race lagi...hihihi..(kalau ibu n ayah tau aku jadi racer mati aku...hehehehhe)..first time nie Angah belanja makan,mana boleh xgi kan...hehhe(pasnie tunggu Faiz plak,bila la dia nak blanja plak aku pun xtaula???)
-tengah menunggu si Faiz nak belanja makan bila????-
-pasni  belanja lagi ye Angah,ingat kata-kata Along,"selalu belanja aku,murah rezeki tau"..hihihi-
-ke Danau Kota-


On Monday-30/8/2010-MIDTERM ANTENNA,WAVE and PROPAGATION
-Once again, Alhamdulillah,did it well,rasa xgelabah bila jawab,relax je..maybe sebab aku faham..aku nie kalau belajar faham,selalunya mmg xde masalah untuk jawab exam,bila xfaham 2 ar yang wat aku jadi xberapa nak betul(aittt...tapi bukan sampai giler ye!!!!!)


On Thusday,2/9/2010(hari nie la..heheheh)-MIDTERM MICROWAVE COMMUNICATIONS SYSTEMS
hehehe...ni agak chaos gak ar...mmg dah style aku,kalau soalan first dah stuck,maka aku akan cepat gelabah...(isk,susah betul la nak buang tabiat nie...)...bukan susah mana pun sebenarnya tapi aku pun xtaula nape la tadi otak xberapa nak berfungsi sangat...adusss...tapi Alhamdulillah,semua soalan dapat dijawab jugak walaupun stuck pada permulaan...hehehe..tapi midterm tadi mmg aku berani betul ar...ade gak ar benda2 jahat yang kami buat...sori Dr W...kami memang nakal =)

And this coming Saturday, BALIK KAMPUNG...eheheee silap,BALIK TAMAN...hehehhe...Taman Sri Belimbing,nantikan kepulanganku k???

SELAMAT ULANG TAHUN
  YANG KE-53 
 MALAYSIA

p/s:korang perasan x,31 Ogos kali nie mcm xterasa kan???xnampak banyak bendera mcm selalu pun =(

No comments: