.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Thursday, August 26, 2010

IFTAR

salam
apa khabar semua???

maaf sebab dah seminggu xupdate blog nie. masa tak mengizinkan aku untuk berceloteh panjang di sini..
hari nie,aku nak kongsi dengan korang cerita pasal iftar@berbuka puasa...

Ramadhan kali nie agak berlainan dari yang sebelumnya..kalau tahun lepas aku banyak berbuka dengan roommate,iza,yas and emon tapi sekarang masih lagi berbuka dengan roommates,sarah,hawa and wiena tapi aku still ada masa berbuka puasa dengan rakan-rakan,cousins and adik-adik tersayang...
So,kat sini apa yang aku nak tekankan adalah bersara dari MRC buatkan aku lebih banyak masa dengan orang-orang sekeliling and punya banyak masa juga pada pelajaran.
Tapi aku lebih suka keadaan yang sekarang,xde tekanan dari orang-orang yg xsepatutnya hadir dalam hidup aku..
Yelah,kalau kita tak berdepan dengan pelbagai ragam manusia macam mana kita nak belajar erti kehidupan kan??? (thanx for that !!!)

Last week,19th August 2010,aku berbuka puasa dengan teman-teman sekuliah..nie first time kitorang wat gathering mcm nie and sangat best,just bayar RM5 je sorang dengan makanan yang pelbagai...best sgt...and tahnx to insan yang murah hati m'sponsor juadah berbuka yang pelbagai pada hari itu...(banyak kot dia sponsor)...semoga Allah sentiasa murahkan rezeki untuk insan itu.Amin.
-ECE STUDENTS-

Then,hari Sabtu(2 Ogos 2010),aku dapat jemputan berbuka di rumah kak wana(my cousin).Tapi sebelum tue aku keluar dulu jalan-jalan dengan Mr K...plan asalnya memang nak shopping tapi entah macam mana hari tue kami berperang lagi coz ada je benda yang xkena kat mata aku nie..(entahlah..aku xboleh lagi nak lupakan apa yang dah berlaku sebelum nie)...mmg bukan salah dia tapi aku xsuka bos dia masuk campur dalam hubungan kami siap suruh dia pilih antara aku dengan perempuan tue..(nie yang wat aku bengang sebenarnya)..kenapa perlu memilih sedangkan dia xpunya apa-apa hubungan langsung dengan perempuan tue..Perkataan cinta,rindu,sayang pun dia xpernah sebut malah keluar pun xpernah dengan dia,dah jadi perasan sampai mcm tue..tapi bila aku fikir balik,kalau orang tue betul-betul sayang kita,dia akan sanggup buat apa sahaja untuk kita kan???Setelah keadaan dah reda and hati aku telah terpujuk kembali dan fikir segala baik buruk dan buat pertimbangan sewajarnya,kitorang pun g berbuka di rumah kak wana...
sampai sana mmmg semua dah siap..mcm2 ada...sedap2..and hari tue aku jumpa seorang mamat nie yang tersangatlah handsome..rajin plak tue dia kat dapur..suka sangat lelaki yang mcm tue tapi dia bersopan-santun sgt...hihihi(kalau Mr K baca nie,confirm dah kena marah nie...hihihihi)
-Balqis yang comel-
-My bro yang muka cute,Shahrul Faiz Fauziz-
-tercapai jugak hasrat untuk makan durian-
-my bro yang macho+sempoi,Solehan Firdaus Fauziz-


Then,hari Ahad(22Ogos 2010) aku pergi berbuka puasa dengan adik-adik tersayang...Gna,Tikah and Afifah...diorang nie mmg sangat baik and antara adik-adik yang aku sangat sayang...benda nie tak dirancang sebenarnya memandangkan aku sangat bz dengan kelas,exam,kuiz dan projek,tapi bila memikirkan aku dah lama xluangkan masa dengan diorang nie,so aku pun keluarlah berbuka dengan mereka di Restoran marina..makanan dia mmg best,sangat2 sedap dan juga murah =)
-kami tak pernah sengketa =) -
-afifah and me-
-Gna and Tikah-


Seterusnya,aku keluar lagi pada hari Selasa(isk...keluar je ye sekarang...tapi aku suka)...kali nie aku berbuka dengan Mr K dekat Restoran Deen..Mr K belanja..besar punya ikan siakap.....siap ada sotong celup tepung lagi...hihihi...aku nie memang pantang jumpa sotong celup tepung..my favourite..udang aku xboleh makan banyak2..ketam lagila..xboleh makan langsung dan pada hari tue..kami tak gaduh langsung pun...tenang je hati coz semuanya dah selesai..xde masalah lagi dan aku dapat hadiah baju raya hari tue...warna pink...mula2 nak warna purple tapi ibu dah tempah satu baju kurung moden warna purple..so,amikla warna pink..TQ Mr K...suka sangat =)
-besar dan sedap-
-sotong celup tepung,I like =) -
-dah xmau perang dah-

-thanx Mr K for this ♥♥♥-

Dan hari nie,aku bakal keluar berbuka puasa lagi dengan member-member aku(geng perempuan je ye...hihihi)
-senarai pendek menu yang akan diorder untuk berbuka puasa malam nie-


~GUNALAH MASA YANG ADA DENGAN SEBAIK-BAIKNYA~
p/s:malam nie aku nak concentrate study untuk midterm antenna and microwave next week plus downloading cerita Epilog Syurga Cinta =)

No comments: