.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Tuesday, September 14, 2010

Moga Bahagia Milik Kami

salam eidul fitri buat semua....
moga lebaran kali ini terselit memori indah dalam hidup kalian...
moga lebaran ini diraikan penuh rasa kesyukuran dan kemenangan..

aku mahu terus kuat...
kuat menempuh segala cubaan dan dugaaan yang mendatang...
aku sebenarnya sudah terlalu letih untuk memikirkan kesudahan cerita cinta ini..
aku bukan diriku dulu yang mampu bercerita dengan seorang teman kepedihan yang aku lalui..
aku buntu...
aku perlukan kebenaran sekarang..
kenapa mesti ada hinaan dan cacian...
kenapa manusia memandang pada harta kekayaan,pada taraf dan pangkat..
untuk apakah itu...
suatu ikatan perkahwinan memerlukan rasa kasih dan sayang,rasa cinta,rasa diri dihormati dan rasa percaya...
bukan pada harta yang menggunung tinggi...
bukan pada pangkat yang mmg pasti takkan dibawa mati...
KENAPA???????

Jika benar dia menyintai aku atasa dasar punya kepentingan..dah lama semua ini berakhir...
ilmu setinggi gunung pun kalau bongkak di muka Bumi ALLAH ini pasti akan tidak ke mana...
aku sayang dia
aku cinta dia
cinta aku
sayang aku
hanya kerana ALLAH..
aku ingin menjadi yang halal untuk dirinya begitu juga dia...
tapi keperitan ini xmampu lagi kami tanggung..dihina dan dimalukan...terlalu berat semua ini untuk kami tanggung...
aku dah letih untuk harungi semua ini...perit...(macam dah boleh wat novel nie....huhuhu)
pada semua yang membaca coretan ini...
doa kalian aku pohon moga kami beroleh kebahagiaan mcm insan2 lain yang bahagia hidup berkeluarga

~KAMI JUGA INGINKAN BAHAGIA~

No comments: