.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Saturday, November 20, 2010

Gurauan di Eidul Adha 2010

salam eidul adha buat semua...
banyak dapat or banyak makan daging korban??
hehe..tapi jangan makan banyak daging sangat tau pada yg ada darah tinggi tue...
nanti tak pasal2 len plak jadinya...lemak2 tue kalau boleh tak payahlah makan...
kesihatan kena jaga tau...

ok..raya korban kali nie...
hurm..biasa-biasa aje...tapi yang bestnya pagi-pagi raya aku dah kenakan Mr K...
hehehe..aku yang suka menyakat nie antarlah sms kat dia

"Salam..sahabat-sahabat yang kusayangi,sori coz wat surprise,just nak inform,atas desakan family saya,saya akan bertunang pada 31hb November 2010. Bagi yang dapat datang,jemputlah ke rumah,kedatangan korang semua sangat saya harapkan untuk meraikan hari bahagia ini,walaupun saya agak terkejut dengan keputusan family saya ini. Please support me.TQ"

5 minit kemudian....

'I Hate U' called....

Mr K: kat mana?
Aku: kat umah..nape??
Mr K: nie sapa yang nak bertunang sebenarnya??
Aku: saya yang hantaq msg,saya la yang bertunang...
keadaan senyap seketika.....
Mr K: jangan macam-macam...nak tgk ada yang mengamuk ke???
Aku:hahahahahaha(gelak sepenuh hati)...November ada 31hb ke????hehehehe...orang main2 jela...
Mr K: mmg saja...*pap..off call

hahaha...padan muka aku...
nak sangat kenakan orangkan...
dan sebagai balasannya..satu hari Mr K tak call aku plus esoknya pun,aku yg kena call dia balik and wat2 mcm tengah demam...baru la dia start layan balik..hehehehe
coz dia mmg tak boleh dengar kalau aku tak sihat,dia risau..yela..aku pernah demam teruk sampai menggigil2 and bila buat blood test,doktor kata darah aku ada kuman..tapi nasib baik cepat sembuh..tu yang wat dia fobia dan cemas bila dengar aku demam...

hehehe..kalau korang nak tgk pasangan korang tue serius ke tak nak ngan korang blehlah try gurauan ni..
tapi kena berani tanggung risiko la..hihihi

BERKORBAN APA SAJA,HARTA ATAUPUN NYAWA
ITULAH KASIH MESRA,SEJATI DAN MULIA




No comments: