.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Tuesday, June 29, 2010

~dEMaM~

..ake nie semedang je demam...

tapi arinie rajin plak g training..
sbb ape ye????
sebab line wireless dia best...
download citer laju giler...
aku da download beberapa movie sepanjang 2 hari kat unit baru nie...

mcm mana aku blh demam ye????
maybe sbb penat sgt kot..smlm satu hari turun site..
dari Alor Setar ke Kota Sarang Semut kemudian ke Sungai Limau..(jauh + penat)..
balik taining plak gi gerai ayah dulu..bungkus makanan then balik..
lepas dah mandi...dapat call dari ibu plak kena gi ambik Mek Atin kat asrama dia..Tobiaq nun..adusss....then virus pun merenbakla...virus bersin dulu....sampai aku telan mcm2 jenis ubat semalam(lagsung xpk bahaya la makcik nie..) yela..aku dah xtahan..nk g klinik mlm2 mmg aku malas..
mamat tu pulak memang t'sangat bengang ngan aku coz DEGIL katanya...
suruh g klinik xp pun...
dia risau ar tue..(tp aku suka..heeee)
yela..diakan tengah xada kredit..(gaji belum masuk ar tue..)
tapi arini dapat share topup banyak oooooooo...(suka2)..

demam nie???xtaula bila nak lega...
tapi mmg antibodi badan aku xkuat pun..senang dapat selsema...
kerana sikap malas dan xreti nak dengaq cakap org lain...jgn minum ais..aku minum..jgn makan sambal..aku balun..maka..sampai bila2 pun xkan baik...
sabab itulah...ibu ayah kita selalu b'pesan....

~SEDIAKANLAH PAYUNG SEBELUM HUJAN~
(hee......no comment *_*)

No comments: