.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Wednesday, June 30, 2010

♥♥ PROMOSI ♥♥

Promosi apa sebenarnya nie???

Hurm...sebenarnya aku nak mempromosikan gerai ayah aku yang terletak kat Medan Selera Merdeka..



Apa yang ada di situ???

Macam-macam ada(ikut intonasi macam dalam iklan ASTRO ye..heeeeeee)
F.Y.I, ayah aku peniaga sahaja,meniaga minuman..
Dulu tempat nie agak famous around 90's tapi disebabkan penutupan jalan masuk dan semua laluan kat Alor Setar ni dijadikan laluan sehala,maka orang dah ramai xtau kewujudan tempat ni.
So,pelanggan pun dah berkurang tapi regular customer still datang kat tempat nie...


Apa keistimewaan Gerai 23 Pak Ngah??

Untuk pengetahuan semua,laicikang and ais kacang a.k.a ABC kat gerai ayah aku memang terbaik punya....
Kawan-kawan adik aku sanggup datang dari Perlis dan kawasan2 yg agak berjauhan dari Alor Setar ni semata-mata nak pekena Laicikang dan ABC je...
Cousin aku yang dok kat Pendang sanggup datang b'buka puasa kat gerai ayah aku semata-mata nak makan Laicikang je..
and auatu peristiwa yang aku akan ingat sampai bila-bila,bila arwah Tokwan aku mengidam nk makan Laicikang ayah aku seminggu sebelum beliau meninggal..(ni,ibu aku yg gtau...)

"Pozie,nanti hang bawak balik laicikang na,ayah teringin nk makan laicikang hang"
(aku da sedih nie...tokwan,rindu tokwan sgt2...)







Bukan aku nak memuji atau b'megah tapi sekadar b'kongsi pengalaman ngan korang je..serius aku cakap, setiap kali new customer yang datang kat gerai ayah aku,pasti akan puji kesedapan Laicikang dan ABC kat gerai ayah aku...(selalunya nie time registration new intake student kat UUM or UNIMAP or kolej2 yg berdekatan dengannya)
F.Y.I, tiada special ingredients pun dalam menyediakan minuman-minuman tersebut tapi mungkin kerana keikhlasan ibu aku yang memasak dan menyiapkan bahan-bahan untuk Laicikang dan ABC menjadikannya yang TERBAIK..

Selain itu,mmg ada minuman2 lain yg turut dijual and ayah aku jugak buat bisnes insurans kereta,motor,nyawa,kontrak dan sebagainya,kalau korang nk ade insurans atau perlukan khidmat rundingan bolehlah contact ayah aku, En. Fauziz Zakaria, 0124434979







Lagi satu, ayah and ibu aku menerima tempahan LAICIKANG untuk majlis perkahwinan atau majlis2 yg seumpamanya.

So,kalau korang rasa nk alami pengalaman yang sama mcm diorang,bolehlah singgah ke gerai ayah aku yang terletak di MEDAN SELERA MERDEKA berdekatan dengan Stadium Darul
Aman.



♥♥DGN HASIL MENIAGA INILAH,AKU DAN ADIK-ADIKKU DIBESARKAN DAN BERJAYA DALAM BIDANG MASING-MASING ♥♥
PROUD TO BE THE DAUGHTER OF
MR.FAUZIZ BIN ZAKARIA
&
MRS. SITI SOLEHA BT SADRI
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

p/s : kalau korang nak discount mention je kat ibu aku,korang kawan aku ye..nanti ibu aku bagi diskaun..hehehe

2 comments:

Angah said...

alamak!!! nma dya nie xtop sngat klu nk dpat discound..nie dya,sbut nma nie "Angah the sempoi" 3suku kali..huhuhuhu

.::aLiEsYa::. said...

blahla..angah the sempoi ye..xpe..pas nie aku wat entry pasal hang plak..baru la tau nagah the sempoi atau x