.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Sunday, June 20, 2010

sELaMaT hARi AyAH,EN.FAUZIZ BIN ZAKARIA


dah beberapa hari aku tidak menulis...

tapi hari ini aku menulis semula..untuk dia,ayahku yang tercinta...

aku ingat lg waktu form one,masa tu aku dok asrama...dis is d first time kot kn dok jauh dr family n wat benda2 yg aku xpernah wat eg. basuh kasut sendiri,iron baju sendiri,basuh baju..so,mcm xsuka ar..tp aku cuba lu..then waktu exam penggal pertama,aku ingat lagi peratus aku time tu 76.4..aku xblh terima kenyataan aku dpt peratus byk tue..aku call ayah n ayh trus mai tgk aku...nangis trus lam kete n cakap xmau dah dok asrama coz aku blh nk concentrate on study..ayh dengaq je mslh aku n trus jmp warden n mintak kuarkan aku dari hostel...ayah mmg pendengar yg setia..start pade tue..peratus aku terus naik n aku puas ati..n sampai sekarang aku ingat lg peristiwa tue..ayah sentiasa ade time aku perlukan ayah..sweet kan???

hurmm..ayahku,cukup memahami,penyayang,suka wat lawak..kdg2 slumber je terkena..
aku ingat lagi suatu peristiwa ni...
aku n atin mmg jns suka bgn lambat,then ayah kejutkan kami dgn bersajak

"wahai puteri-puteriku bangunlah,berjuanglah..."

lawak kot..pagi2 da kena prank ngan ayah..malu pun ade gak..kami yg wat2 lena n malas nk bgn trus bgn n gelak besaq...lawak giler ayah nie..

lg satu, ayah cukup understanding..
aku nie jns suka gaduh ngan ibu bab pasangan hidup..taste ibu nagn aku bkn sama..
tiap2 sem mst aku gaduh ngan ibu...terukkan..tp ayah yg selalu dgr citer aku
aku nangis2 citer kat ayah coz aku sayang sorang mamat nie..
ayah cakap xpe..yg pntg blajaq lu bg abh..nnt da ade keje da ade semua..baru pk pasal kawin..bestkan ade ayh mcm ni....

ayah aku nie jns xkdkt..mintak je dpt..klu ngan ibu byk soalan lu br blh dpt..tue yg wat ibu slalu bengang nagn aku coz slalu dimanjakan n xpernah kn marah ngan ayah..
aku xkn marah pun sbb aku slalu belikan souvenior utk ayh tiap kali balik umah..kira mcm bodekla kan..hehehehe..

sbb terlalu dimanjakan tula yg aku xbleh kn mrh ngan mamat nie..marah ckit nangis..dia kt aku ni dimanjakan sgt..tp aku xkisah pun coz aku tau ayah syg sume anak2 dia..

thanx ayah xoz besarkan alg n b'susah pyh n b'kerja keras utk besarkan kami lima adik-beradik..really appreciate it....

U'R THE BEST FATHER IN THE WORLD,AYAH!!!!!!!!!LOVE U SO MUCH!!!!!!!


No comments: