.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Saturday, June 12, 2010

gELaGAt sI dIa yG kU xKenAL

ha..ini ada suatu cerita yg aku ingin kongsikan dgn semua...

gelagat pakcik ni buat aku terfikir sesuatu...

terfikir tentang apa yg pernah aku belajar semasa di tingkatan 1 subjek Tauhid, Ustzh Rosinah yg ajar...Kita xboleh memikirkan lebih tentang zat-zat allah dan kita xboleh memanjangkan persoalan di luar kemampuan akal....jika kita fikir lebih dari kemampuan akal maka kita akan jadi GILA..lbh kurang begitulah kata ustazah.

Aku tidak mahu menyimpulkan t'lebih dahulu kerana aku tidak tahu apa yg terjadi pd pakcik nie..but..from org2 sekeliling diorang kata pakcik ni bijak.. Ya Allah, aku termangu seketika..terlalu bijak pun xboleh jugak..syukur kerana aku diberikan kebijakan pada tahap yang sepatutnya..


tapi..aku tertarik sgt dgn pakcik nie sampai aku rasa aku ingin merakamkan gelagatnya..sekejap dia menyanyi ..sekejap dia speaking..his english is quite good and make me impressed..pakaian dia cukup bersih..makan dan minum b'bayar walaupun pada mulanya aku cuakla jugak utk buat air seperti yg dia pesan.."kopi o ais and kopi ais"..macam xpercaya je aku sanggup bancuh kopi..selalunya aku expert bab air buah n milo n the geng je..tp kerana pakcik nie..aku sanggup melakukan sesuatu yg aku xpernah rasa yakin nak cuba..thanx pakcik coz mengeluarkan aku dari kepompong ketidakbiasaan diriku..

aku difahamkan pakcik nie xpunya ahli keluarga tapi dia teruskan kehidupannya dengan wang pencennya yg beribu2-ribu sebulan..maksudnya,dia pernah jadi somebody yg punya kerjaya yg bagus..Ya Allah,semua ini kuasa Allah..'kun fa yakun'..aku harap Allah akan sentiasa berikan yang terbaik untuknya..






No comments: