.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Tuesday, June 22, 2010

LaDieS dan bOLa *_*

hehehe..arini terajin plak kat TM nk update blog..

arini kiter citer pasal world cup ye...

slalu org kaitkan lelaki je yg hantu bola tapi silap kot...girl pun tgk bola jgk..(sayela tuh..hikhik)

lelaki slalu pk reti ke p'puan nie tgk bole..awat plak xretinyer..tgk je kan..bkn suh main pun..cousinku, si Tuah ni kt aku nie nmpak gaya mcm xreti tgk bole..ohhh..en Tuah,kamu silap org kot..ini along ar(jgn riak ye fairuz..hehehe)...but aku nie tgk bola pilih team..xsume yg aku tgk...n kerana gara-gara world cup ni aku da cuti tanpa cuti sebenarnyer[ish..cane plak tu...hanya yg faham je akn faham =) ]..best bila tgk world cup nie sbnrnya,diorg punyer skill tue yg best..relax je..nah 7 biji skali bagi (Portugal vs Korea Utara)...but sedih aku xbleh tgk game Spain main coz kui 2.30 kot..nnt t'tuang lagila practical aku..da la sume pakcik2 n makcik2 TM nie knai aku..aku xmai depa tanya..(glamour gak kan..perasan ar tue) but suker coz Spain mng jgk 2-0 pas kekalahan yg xdijangka dengan Switzerland aritu..

kadang-kadang org selalu kata p'puan nie bkn tgk pade game bola tue sbnrnya tp pd player yg hensem..benarkah?? ..hehehe..ade benarnya gak..mcm aku nie la..tgk game2 t'tentu sbb bf aku ade(cettt..perasan giler minah nie)...tp aku xdela minat yg hensem2 jek..yg xhensem n gelap pun aku suker gak n aku cukup minat ngan Drogba...sampai si Tuah ni kata kat aku "apela along nie,hitam kot..xhensem lgsg.."..xkisah pun..itu sendiri pny citarasa ar kan..and ade si mamat sorg nie plak dok asyik jeles ngan aku coz aku dok mention org len sebagai bf aku..oh dear,sorry coz xsetia ngan U..hikhik...

klu korang nk tau..aku nie main bola gak waktu kecik2 lu..bkn main ngan p'puan tau tp main ngan laki..ganas beb...n teman sepermainan aku time tu pastinya skandal time kecik2,alif,apit,ipi,pejon,cop n gegurl yg len pun ade men gak,intan,pienat,mekna...
syok ooo...aku nie klu men bola lu suker sgt gaduh ngan si alif kalu xsegeng coz dia mmg terer pun..aku ingat lg..aku pernah tarik baju dia sampai t'koyak gara-gara nk rebut bola dari dia...tp dia nie mmg baik,ckit pun xmrh n bl mak dia tanya dia xmention pun nama aku yg m'buat onar pd dirinya..oppps alif,sorry..sweetkan alif nie...

tp bila da besaq nie..da xmen da but adela jugak men futsal sekali dua...rindu gak pada moment2 yg dulu..aku suka pd time tue coz aku xpyh pk masalah pape but now..huh..mcm2..org xsuka kiterla..jelesla..dengkila..mcm2la..manusia..mmg mcm tue..klu kita wat utk kebaikan diorang mane pernah nmpak kan??..ish2..ignore jek..mereka itu bukan siapa-siapa dlm hidup aku..ye idak???but afterall....
I'M HAPPY WITH MY LIFE NOW
^_^

No comments: