.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Monday, June 14, 2010

cInTA mOnYeT ^_^

hari nie tergerak hatiku utk b'cerita..nie sume gara-gara adik aku si atin tu yg banyak tanya sgt...

kisah cinta aku...hurmmm..cane ye???

np aku slalu guna nama aliesya???sume org t'tny2..now aku nk citer kat korang ye..

aliesya reminds me on someone in my childhood memories...my best friend when I was a child..

aliesya= alif + syaidatul...hehehe..atin tergelak besar biler aku citer pasal nie..

alif buatkan aku t'kenang pd sorang budak lelaki yg cukup nakal..suka mengusik..suka wat aku nangis n suka gaduh ngan aku.....aku still ingt lg bl kitorg men dulu...kalau x satu geng sure akan gaduh maka game tu takkan tamat..if satu geng,confirm kami akn menang...rasa best sgt zaman kanak-kanak punya kawan mcm tue..aku still ingat kat best friend time aku kecik..mek na yg dah ade ank dua..apit...intan yg dah b'tunang..pienat yg br je kawin..ipi yg da kawin..pejon pun da kawin n alif cinta monyet zaman kanak-kanak pun da bertunang...alg rindu sgt kat ampa semua...nk sgt kembali ke zaman tue..tp manela ade mesin utk kembali ke zaman t'dahulu kan???skrg bl msng2 da besar..kita da xbleh hang out mcm dulu lagi..huhuhu....=(

aku jatuh cinta pulak masa tgktn 4..n sampai now aku still ingat dia kot...tp cinta zaman sekolah selalunya xkekal..so xperlulah aku mention sapekah si dia tue....tp dia betul2 beri impak besaq dlm idup aku..barula aku tau mcm mana rasa putus cinta dan kecewa...frust giler kot time tue..sgt2 coz aku ingat hubungan tu blh kekal smpi akhir hayat tapi nk wat cane..bukan jodoh kami..xpela...akn sampai waktunya.....

hehehe..2la kisah cinta monyet aku..wlupun ade beberapa lg org boys yg rapat ngan aku..aku just anggap diorang kawan n xbg pape impak dlm hidup aku..coz aku da xpercayakan lelaki setelah itu...

2 all especially yg still sekolah lg tlg jgn campakkan diri anda ke dunia p'cintaan sekolah ye...sakit nanti..just concentrate on ur study n perform well..that will make u happy...

f.y.i,aku still guna nama aliesya coz aku sgt suka nama tue..n aku prnh gtau seseorg tue aku nk ank aku nama aliesya..hehehe..gatalnyer...sekali sekala je...study2...setahun lg...jgn risau...study is my priority....

k..cukupla sampai cni lu...nnt kiter citer len ye.. =)

No comments: