.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Saturday, July 3, 2010

Kuasa Bola Sepak Dunia Tewas

..hahaha..kita masuk citer world cup lagi ye..
waka waka eh eh(nyanyi lagu Shakira jap ye...)

haha..Brazil kalah..
aku sgt suka...
mmg dari awal aku xbp confident Brazil akan layak ke final lagi untuk kali nie..
sebab apa ye???
sebab pemain2 yg selalu sgt d'highlightkan xmenjadi..
2 la..kita xboleh t'lalu byk m'promosikan sesebuah pasukan tue..bila selalu d'canang2 maka mcm inilah jadinya...
kalah kepada Belanda 2-1..walaupun pada mulanya Brazil yg score dulu..haha..2la namanya bola sepak..xboleh nk predict apa yg akan t'jadi..
yelakan..bola tu kan bulat..dia nk golek ke mana bukan kita tau pun..


~man of the match~

but aku salute ngan Belanda...
5 games without any lost..hebat
if diorang still maintain ngan rentak permainan diorang xmustahil Belanda boleh jadi juara World Cup 2010..(sgt2 b'harap nie)

♥♥♥ ORANJE=NETHERLANDS=GARFIELD ♥♥♥


~angah yg b'posing dengan teman tidurku~

Garfieldku sudah t'senyum tue..(dia ajak tido..hehehe)
hehe..aku mmg suka cakap ngan Garfield bucuk aku nie pun..coz dia xbg pape komen pun bila aku cakap ngan dia..(kalau garfieldku b'cakap,mau pengsan aku....heeee)..


ape2pun...


ALL THE BEST TO ORANJE!!!!!!

p/s: xlupa untuk Germany juga(love u, ♥♥♥Klose♥♥♥)

No comments: