.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Friday, July 23, 2010

~Yakin Boleh ^_^ ~




salam 'alaik..
hehe..ketemu lagi ya??
semalam aku xde kelas langsung & hari nie kelas kui 2.30ptg(friday)
hurm..so,blh tido lambat ar..hehe...tapi kelas telco esok 3 jam ar..confirm t'tido plak dlm kelas nie..hehe 
(itu aku..tapi xselalu wat mcm nie)

dah lama sbnrnya aku plan nk makan kat Malinja..so,sekarang baru dapat..berbuka puasa di Malinja..last aku g ngan adik2 aku n cik sebelum aku b'practikal..
senang citer,p lepas gian ar...hehehe
(i'm not a drug addict k???..hehe)

so,aku pun plan ar untuk sewa kete coz aku tau kesempitan yg dia alami sekarang..dia dah byk b'korban utk aku,kenapa aku xbleh untuk senangkan hati dia plak..

- U'r not the first but U'll remain the last-

begini ceritanya...

aku call sorang brother nie nk sewa kereta auto coz aku mmg da biasa bawak kereta auto since xdak lesen lagi..bawak manual waktu belajaq je n test JPJ..pastue mmg straight auto..
nk dijadikan citer..brother nie bg kereta manual kat aku..wah2..cuak giler time nie..nsb bek habib yakinkan aku kereta nie ok..cluth panjang so,kereta xsenang mati..(tq habib for this)...
tapi korang bayangkan la..kalau kita nk melakukan sesuatu di luar kebiasaan kita,mesti akan rasa susah kan..terketaq suma ada..Allah je yg tau mcm mana situasi aku time tue..
hurmmm...kui 6.30 ptg plak..tau2 jela jalan nk keluar UIA kan "jam"..aku dah serabut dah..
mati aku.giler nie!!!!
2 3 kali gakla kereta mati n 'menyakaq' masa nk lepas dari UIA nie..sampaikan lampu merah pun aku blah oleh kerana ketaq yg xabh2 lagi...
so,memandulah aku,b'seorangan g amik dia..sesampainya kat sana terus aku contact dia 

"cepatla,mane nie..dahla bawak kereta manual nie,pedo je bawak"
..hahaha..
PEDO??? ape tue..Dia pelik dgaq p'kataan tue..yela..aku mane pernah cakap perkataan Kedah yg mcm tue..so,dia pun b'tanya ngan member dia org Kedah gak,PEDO tue ape??
kawan dia gelak besaq..n tanya mana dia dpt p'kataan tue..hehe..
akula yg cakap...PEDO tue 2kali hati-hati..hahaha..

masa on the way ke Malinja,aku citer ar sume yg t'jadi,dia gelak besaq dgq ape yg dah jadi..hehehe..aku kan 'loqlaq' gak..hahaha..gabra lebih..biasa ar tue...tapi dia bangga ngan aku coz aku berani walaupun ade takut gak...
"tahniah U,akhirnya U berani jugak ye bawak kereta manual..bangga sangat"
..hehehe..thanx Mr Krul  ♥♥♥
-akhirnya rindu terubat jua =) -
maka,b'buka puasalah aku di Malinja .dia kata aku nampak lain arini..hehe..for the first time kluaq pakai shawl...aku dipuji tertib arini..(uiks..slalu aku nie men belasah je..heheh)

-owh..dia curik2 amik gambar aku..hehehe-

 seterusnya kami ke Bkt subang coz dia ade business deal ngan Abg Jamali..dalam sejam gak ar kami di sana ..kami happy melayan kerenah Iffa n Balqis yg sememangnya talkative n penuh dgn pelbagai ekspresi wajah yg mencuit hati =)

-♥♥♥♥♥♥♥♥♥-

-Balqis & Pamannyer ♥♥♥-

and way back to UIA..aku drive seorang diri lagi setelah m'hantar dia pulang ke rumah..hehehe..still lagi berhati2..tapi Alhamdulillah sampai ke destinasi yg dituju tanpa ada sebarang masalah..Tq Mr Krul kerana xpernah jemu berikan galakan dan tunjuk ajar dalam pemanduan..Semoga cita-citamu untuk menjadi drifter yg terhebat akan t'capai juga suatu hari nanti  & TQ coz sedarkan diri ini untuk cuba melakukan sesuatu yg diluar kebiasaan....
Thanx Allah atas kesempatan ini..
apa yang penting....

~YAKIN PADA DIRI SENDIRI ...
EVERYTHING WILL BE EASY,IF U THINK IT IS EASY ^_^ ~
 p/s: aku bangga jadi anak Kedah..hijau kuning itu jelapang padi =) & aku dah amik reference books yg perlu aku gunakan untuk sem nie *_*

No comments: