.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Friday, July 30, 2010

PICNIC-part 1

salam 'alaik..
hye semua..
sori coz dah lama xupdate blog..aku xde masa ar skrg..sori yek =)
ok,now aku nk citer aktiviti yg aku wat mgu lepas..ape yg kitorng at adalah continuation dari entri "DISCUSSION" tempoh hari...

sebelum g picnic mesti la kena beli barang2 kan..
so,kami berempat, Umi a.k.a Ceti,Wa a.k.a ketua chef, Atul a.k.a driver n aku a.k.a penyibuk jer..hehehehehe.... telah pergi ke NSK Selayang untuk membeli belah..


kalau ketua chef ikut, confirm macam2 kan..mmg macam2 pun...
hehehe...tapi yg bestnya..g membeli belah bawak calculator plak tue..saintifik calculator plak tue(nie..takut terlebih bajet ar..hohoho)..
jadi kami pun beli barang ikut senarai yg telah kami wat seperti berikut:

bfast-roti,kaya,kek batik

barang2
-------

1) ayam 4 ekor
2) sosej
3) butter
4) kubis cina
5) carrot
6) may
7) sos
8) cili kering,bawang,serai,minyak,halia
9) kordial
10)tempe
 


Alhamdulillah,barang2 yg dibeli xlebih buget n siap boleh tampung duit minyak kereta  untuk keesokan harinya...
pada malamnya pulak,kamai pun watla operasi pemerapan ayam n buat kek batik serta kerja2 lain...ape yg aku dapat katakan di sini adalah ......

~KAMI SEMUA TAK SABAR UNTUK KE SUNGAI SENDAT KEESOKAN HARINYA~
p/s : the next entry will be PICNIC part 2 =)






No comments: