.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Sunday, July 25, 2010

Leisure Room

salam..
hye all..
hmm..hari nie aku nk kongsi ngan korang citer pasal make up leisure room...
hmm..ini adalah antara kerja2 terakhirku sbg MRC...
MRC tue ape ye???
MRC stands for Mahallah Representative Committee..

so,smlm aku,tikah,gna n muz serta dua org bakal MRC baru imah n tikah kamaruddin bertungkus lumus menyetelkan kerja2 nie..

aku nk aku tinggalkan MRC dgn semuanya selesai..aku xmau buat separuh jalan
(that's me..the real me)...


selama 2thn aku pegang amanah nie,n sekarang aku dah xmampu lagi..mmg sedih meninggalkan dunia MRC kerana itu juga adalah sebahagian dari hidup aku...
F.Y.I, aku lebih suka join aktiviti2 yg based on mahallah n aku mmg ciput penglibatan dalam aktiviti-aktiviti kulliyyah based..
mmg dari matrik lagi aku mcm nie..aku xsuka involve benda lain yg luar dari mahallah..so,korang blh nilaikan aku mcm manala ye...
aku mmg bukan jns yg suka b'sosial dgn org2 yg berlainan jantina yg  aku knl tp xrapat...
entahlah,maybe because from primary school aku sekolah convent kan..so,dia kureng ckit ar ngan lelaki(this doesn't mean aku anti lelaki k??hehehe..)
so,jumaat mlm yg lepas aku pun watla kerja2 mengemas leisure room tue..n hasilnya amatla puas hati walaupun part meja study xsetel lagi coz lupa beli tikar getaah..(hehehe..tikah..sori..xsempat nk beli ms kuar aritu)

harapnya dgn adanya leisure room nie residen Hafsah dpt menggunakan dgn sebaik-baiknya..
nk membaca majalah,study,indoor game,carom,congkak plus tgk tv yg ada astro pun bleh kat leisure room nie..

cuma aku mintak korang kekalkan apa yg ada kat situ untuk selamanya..biar org lain selepas kita pun akan still dapat rasa kemudahan ini =)

To all MRC Hafsah's members session 2009/2010, terima kasih dan maaf untuk segalanya..really admit that I'm a perfectionist..sifat nie dah lama sebati dalam diri n xsemua org yg suka..so,ingat..apa yg korang semua lalui adalah satu training untuk korang bl dah bekerja nanti..kita bukan akn bekerja dgn org2 yg sama pemikiran dan pemahaman dgn kita tapi knowing all those type of people makes us be a better leader in the future..InsyaAllah..All the best in whatever U do and just remember that,knowing all of U is the greatest moment ever happen in my life and akak sentiasa sayang korang selamanya..dari mula2 kita kenal sampai sekarang sayang tue xpernah luak untuk korang semua..marah akak bukan kerana benci tapi kerana sayang =) and untuk line up baru session 2010/2011,all the best,kekalkan reputasi Hafsah and maximizekan lagi usaha kalian to make Hafsah the best Mahallah in IIUM.Good luck to all my dearest sisters =)

ONCE U ARE IN MY HEART, FOREVER U WILL REMAIN THERE  
 ♥♥♥ ^_^ ♥♥♥ 

p/s: untuk new line up,sorry akak mmg xkan dapat join pape program lepas nie coz I am going to be busy with my final year project but if perlukan apa2 pandangan n nasihat,I'll still available to fulfill it =)
Ingat PURPLE, ingat HAFSAH =) 



No comments: