.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Friday, July 30, 2010

Picnic -part 2

salam...
hari nie 2 entri aku bagi sekaligus ye..hohoho
now,aku nek bercerita pasal ke Sg Sendat plak...
Seperti yang diberitau sebelum nie,kui 7.30 dah kena berkumpul kat Guard Asma'...
semua org dah datang n barang2 pun dah siap dimasukkan ke dalam kereta..TAPI....
mana saed nie????
 ...adusss...ingatkan dah pesan awal2,akan awal...rupa2nya sama jek...hehehehe...itulah saed...hohoho
Boleh dikatakan picnic kami ke Sg Sendat nie,konvoi MYVI ar...yela..kereta rasmi untuk membawa 14 org gadis2 lawa..hehehehe
hitam,kelabu n aqua
(Ijan..akak xsebut biru dah ar..aqua..hehehe)

-rasa-rasanya saper ye dok b'posing tue..hehehe-

perjalanan ke Sg Sendat mengambil masa lebih kurang 45 minit...
masa lalu area Ulu Yam tue,Saed menampakkan ketaksubannye....
"cantik ar...nak tangkap gambar kat sini"
...nie sebenarnya nk bagi atul jeles..ye ar..Atul tgh concentrate bawak kereta...hehehehe =)

Perjalanan masuk ke Sg Sendat amatlah menyeramkan..aku dah panik time nie..takut kot...hutan...dengan suramnya..dahlah yang ikut serta aktiviti ni semua perempuan..kalau jadi pape sape yg nk jawab...hohoho...
tapi...setelah tiba di tempat kejadian...Alhamdulillah ramai orang rupanya...ingatkan kami dah awal...rupa-rupanya ada org yg lagi awal dari kami =)
Nie first time aku ke Sg Sendat and tempatnya sangatlah best...so,aku rasa aku xperlu tulis banyak2 la ye..korang tengok dari gambar2 di bawah ye....hehehehe...

-K.A.M.I-
-proses menghasilkan bara api-
-sempat je berposing ye???-

-si dia xpercaya aku bakar ayam..hahaha-



-kanak-kanak riang..heheheh-

-sebahagian dari ayam-ayam yg dibakar...4ekor...byk!!-
-mmg best mandi kat sini-
-mereka yang pantang nampak kamera-
-ya,Wa sudah datang..hehehe-
-makan time..kepak ayam..i like-
-perut kenyang,suka hati =) -
-lepas makan,mandi semula..huhuhu...-

-aktiviti hujung minggu yang terbaik-

kami bertolak pulang ke UIA dalam pukul 3ptg...mmg best mandi kat Sg Sendat nie...klu xcaya,korang tryla ye...
and untuk minggu nie pulak,aku akan ke dinner di Jeram Kuala Selangor, nantikan kemunculan entri tersebut =)



~ SELAMAT BERHUJUNG MINGGU~
p/s : friends are angel ...biru itu cantik..I like.. =)

No comments: