.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Monday, July 5, 2010

~Nice to meet them~

selalunya bila time b'praktikal,aku selalu tido b4 12..
tapi memandangkan aku da abih..aku tido lambat ar ye..

tapi bila bgn keesokan harinya..rasa xtau nk wat ape plak..rasa boring pun ada...

and aku teringat kat rakan-rakan sepraktikal aku yg best2 n gempaq giler..hehehe..

maka..aku akan m'ceritakan pasal mereka la nie...(oppss..jgn mrh ye kwn2...hehehe)

ni aku nk citer kawan2 yg kerap diletakkan di bwh unit yg sm ngan aku:

  1. Habib
  2. Yusry
  3. Nabil
  4. Aizat
  5. Amar
tgk..semua lelakikan...jadi korang bayangkanlah mcm manelah aku nk sesuaikan diri ngan kelima2 guys nie..(malu jgk mula2..hehe)

yela,masa aku kat UIA,aku mane campur sgt nagn budak2 laki sedepartment aku..yg sekelas pun x...

tapi diorang nie mmg best..sgt2 best..masing2 sgt sempoi....dan mcm2 kerenah

aku mulakan sorang demi sorang ye..

first,Habib..budak UIA gak..course CIE(bukan CIA ye..) budak computer electronic..satu department ngan aku tapi lain majoring..
aku first kenai dia masa satu group subjek leadership ngan dia..budak sempoi je..lagipun time leadership tue dia xbp ckp byk..so xbp tau la karakter dia cane...
pastu tgk2 masa first day p lapor diri,dia ada..t'kejut gak..masa tu la barula start2 b'cakap ngan dia ni..
dia ni jns cakap men lepas gak..haha..(aku kdg2 bengang gak ngan dia..opss..sori,habib)
sebab ape???
sebab bila time nk kn antaq buku log je confirm dia akn pinjam buku log aku salin buku log aku...hahaha..tapi xkisah pun...
xrugi kalau kongsi ilmu nie..(hehe..btambah pahala aku..)
tapi..dia ni selalu gak ponteng n tukang punchnyer adelah si yusry..kira depa dua nie mcm gilirla punch kan kat each other...(nakalkan???)

then,kita masuk citer Yusry plak...
hurm..Yusry ni budak UTHM....
sekali pandang mmg org ingat apek mana ar nie..(hahahaha...)
ye ar..ade satu peristiwa tu kan mas atu kat unit Data SAF, pakcik musa ingt dia cina kot..sampai dia kata "org cina pun terer main bola mcm Liew Kit Kong..ang terer men bola x??" (lebih kurang mcm tue ar ayat dia..aku xbp ingt sgt dah...)
aku tahan gelak je time tue..tapi bila pakcik Musa tau si Yusry ni melayu rupanya terus dia xcakap pape..hehe...
Yusry ni pun sama gak mcm Habib,kaki ponteng gak..hehe..
dan dia mmg cukup senang t'tido tambah2 lagi masa time World Cup nie..
sampai selalu gak ar kn perli ms kat Transmission Unit
tapi..buku log dia..kemas giler..sgt tertib dia wat keje..kalau aku jadi lecturer dia...confirm aku bagi A++ bl tgk kerja dia..kemas giler..(yela,aku mana pernah tgk lelaki wat kerja sekemas itu...hehehe)

ha,now citer nabil plak..Nabil pun from UTHM
hurm..nabil..dialah selalu m'jadi penyelamat kami semua...
sebab dia suka b'tanya...
so,org jadi senang hati ngan kami nie...
dia mmg ada gaya2 untuk jd executive TM..
yela...semua benda dia tanya...
kalau dia xtanya tue,kira pelik la jgk..hikhik
and ayat selalu dia kat aku setiap kali nk cedok apa yg aku tulis
"nk buku log sat,nak tengok ja"
tapi si Aizat selalu suka pangkah dia..
tak larat nk gelak bl depa dok lawan pangkah memangkah...
hehehe..

Aizat...UTHM gak
dia nie nmpak mcm sempoi gak...
ni sorang lagi raja tido n kaki bola..
setiap hari mmg dia confirm akan tido...
tapi dia ni baik..hehe..sbb dia prnah tlg punch kat aku...
hehe..tq Aizat..aku xblanja pun dia lagi..xpe2..hang p gerai ayah aku...aku blanja hang ABC satu...


last skali,Amar..pun dari UTHM
Amar dia jns senyap je..xbyk cakap sgt..kat fb pun,xpernah komen2 ngan dia...
tapi dia jenis yg komited..bukan dia je..semua skali komited bila diberikan tugas..

yg len2 tu,mmg slalu b'balas2 komen ngan aku...
mcm2 citer ade..
tapi yg famousnya,nama Pn Ton mesti akn naik punya..(haihh..kesian kat Pn Ton..)
(kalaula Pn Ton tau kami selalu gunakan nama dia mesti kami kena perintah b'kurung kat BSQM sebulan..hahaha)
walaupun mcm2 kerenah mereka nie..diorang mmg org2 yg t'baik pernah aku jumpa..karakter yg b'beza...tapi sikap hormat each other ttp ada..

and staff TM yang paling aku xkan lupa Pakcik Halim a.k.a Hj Halim..hehe
dia selalu bawak aku kluaq n pastinya dia akan belanja makan..
ayaq soya yg aku xkan lupa..sdp..sgt2 best..
dia suka sgt b'cerita terutamanya pasal anak lelaki dia..
tolong jgn slh faham ye..ank dia baru berusia 12 tahun ye...
haha..tapi satu cerita dia yang aku xkan lupa...

'aritu pakcik ada bawak dua org nie..sebelum nk p tu..dia tanya pakcik dulu..'
"pakcik bukan nk p meminang kami kan?" pakcik pun jawab
"pakcik xmau tanya banyak,tapi hang da makan ubat ka pagi nie??"

aku rasa mcm nk gelak guling2 ari tu..tapi lam kete mana nk boleh guling2..hehehe

so..what more can I say..just...

NICE TO MEET THEM & REALLY HAVE A GREAT MOMENT WITH ALL OF THEM ^_^
(kalau nk tgk gambar diorang nant check kat fb aku yer..hehe..xbrani nk boh gambaq depa..hehehe)

No comments: