.::TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA::.

THANX FOR VISITING AND FOLLOWING.JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK DI EXCHANGE LINK ^_^
L.O.V.E. AWARD PADA YANG SUDI MENJADI FOLLOWER DI PAGE AWARD.SALAM KASIH SAYANG =)

Friday, July 2, 2010

♥Benarkah dia ditakdirkan untuk aku??♥


hurm...hari nie nk jiwang sikit je..(jgn marah tau..)

ini kisah aku dan dia..
SIAPA DIA?
(nie ikut intonasi mcm lam citer Nujum Pak Belalang yg time beradu fikiran tu..heeeee)





dia.setahun lebih tua dari aku,
nama diberi, Mohamad Khairuzzaman bin Hj Safar
sgt ambik berat ttg aku...
time aku tension dia selalu pinjamkan telinga dia ntuk aku...
dia selalu ada time aku susah atau senang...
bab pelajaran,kewangan,makan,pakai aku semua dia jaga dan ambil tahu..
jujurnya,mmg aku sayang dia sgt2..
tapi kdg2 aku keliru,perlukah aku memilih dia utk dijadikan teman sehidup semati...

tapi kisah aku dan dia xsemudah kisah2 insan lain...

sentiasa ada org lain yg campur tgn dlm kisah kami..
menabur fitnah dan kata-kata nista(layakkah org yg punya ilmu agama yg byk digelar alim &arif)
entahlah....aku dah pasrah sebenarnya...
selama 6thn 2 bln kami b'kawan,kami bahagia dgn kehidupan kami...
aku m'jadi diri aku sendiri bila dengannya..xperlu aku hipokrit atau mengubah cara aku..
begitu juga dia...
dia lengkap ciri-ciri yg aku inginkan..
ya,aku inginkan insan yg punya sikap yg sama mcm ayah dan itu ada pada dia...
aku mahukan org yg punya pegangan agama tapi xmenunjuk2 atau m'besarkan diri..
aku perlukan orang yg faham aku,faham jiwa aku,faham kesukaan aku...
mmg sebelum ini aku pernah b'kawan dgn insan-insan lain but inilah yg t'baik yg pernah aku jumpa..
memang aku sgt degil dan apa yg aku nak kn tunaikan...pada mereka yg benar2 kenal aku,mana boleh tahan dgn kerenah aku..tapi itulah kelebihan dia..mampu b'sabar w'pun kdg2 kesabaran dia seakan hilang dgn perangai aku..
kami punya impian besar..
kami punya impian yg sama..
tapi...cinta kami t'halang..sudah lebih 6th aku b'juang utk m'bolehkan cinta ini b'satu tapi..aku tidak b'jaya lagi..
bilakah agaknya aku akan b'jaya???



"YA ALLAH,JIKA BENAR DIA DITAKDIRKAN UNTUK AKU,MAKA DEKATKANLAH HATINYA DENGANKU, TAPI JIKA DIA BUKAN DITAKDIRKAN UNTUK AKU,MAKA PISAHKANLAH KAMI,DAN AKU REDHA DENGAN KETENTUAN-MU"



2 comments:

.::aLiEsYa::. said...

Mr Khairul,u r not the first but u will always be the last and remain forever in my heart..dunno how to say how much I love you but it is priceless..knowing u is the greatest gift from Allah

Unknown said...

owh my God.thanx a lot my princess